V mesecu avgustu bomo v našem vrtcu izvajali dejavnosti po naslednjem tematskem sklopu:
GIBALNO POLETJE V SENČNIH PREDELIH NAŠEGA IGRIŠČA IN MESTA
Področje: gibanje
Globalni cilj: omogočanje in spodbujanje gibalne dejavnosti otrok.
Načela: enakih možnosti in upoštevanja različnosti med otroki ter sodelovanja z okoljem (možnost uporabe naravnih in družbeno kulturnih virov učenja v najbližjem okolju vrtca).
Področje GIBANJE
CILJI:
-spoznavanje vloge narave in čistega okolja v povezavi z gibanjem v naravi;
– sproščeno izvajanje NOG (hoja, tek, poskoki, valjanje…);
-usvajanje osnovnih prvin ljudskih rajalnih in drugih plesnih iger.
DEJAVNOSTI:
-izvajanje gibalnih dejavnosti v parku 1. slovenskega tabora in parku generala Rudolfa Maistra;
-aktivni sprehodi v naravo (med polji, v Babji Ložič, do hipodroma…);
-izvajanje rajalnih iger, kot so Bela lilija, Rdeče češnje rada jem, Ali je kaj trden most, Gnilo jajce, Abraham ma sedem sinov…;
-jutranja razgibavanja v atriju (uporaba različnih športnih pripomočkov);
-urjenje spretnosti s poganjalci, skiroji, tricikli in kolesi.
Področje JEZIK
CILJI:
-otrok ob poslušanju pravljic ter drugih literarnih del razvija zmožnost domišljijske rabe jezika; spoznava etično-moralne dimenzije; s književno osebo se identificira ter doživlja knjižno dogajanje;
-otrok ob knjigi doživlja ugodje, veselje, zabavo, povezuje estetsko in fizično ugodje ter pridobiva pozitivni odnos do literature.
DEJAVNOSTI:
-poslušanje pravljic pod hrasti v parku 1. slovenskega tabora in ogled predstave Gusar Berto v sodelovanju s Splošno knjižnico Ljutomer;
-obisk knjižnice, izposoja poletne otroške literature;
-obisk »knjigobežnice« v mestu;
-knjižni kotiček na prostem: prebiranje pravljic, deklamacij, izštevank, ugank in otroških revij v senčnih delih igrišča.
-vsakodnevno prebiranje slikanic v času počitka…
Področje UMETNOST
CILJ:
-spodbujanje radovednosti in veselja do umetniških dejavnosti, umetnosti in različnosti…
DEJAVNOSTI:
-manipuliranje z naravnim materialom, ki ga najdemo v naravi (izdelovanje skulptur, risanje s palčkami, tipanje, gnetenje naravnih materialov…);
-enostavno likovno ustvarjanje v naravi: ustvarjanje po opazovanju, ustvarjanje brez motiva po želji, tehnika frotaž, risanje s travo;
-prepevanje že znanih in novih pesmi, spremljanje petja z lastnimi in MRI.
Področje DRUŽBA
CILJ:
-razvijanje sposobnosti in načinov za vzpostavljanje, vzdrževanje in uživanje v prijateljskih odnosih z enim ali več otroki (mlajši in starejši).
DEJAVNOSTI:
-sodelovanje otrok pri dejavnosti v manjših skupinah glede na starost;
-dnevi odprtih vrat in prosto prehajanje med igralnicami;
-seznanjanje s knjižnico, mestno hišo, knjigarno, banko, pošto, DSO, zdravstveni dom, šolo v daljavi na hribu med sprehodi v senčnih predelih mesta;
-igranje socialnih iger med otroci iz različnih skupin (Zeleni krokodil, Stolček na moji desni).
Področje NARAVA
CILJ:
-otrok spoznava, da na njegovo zdravje vpliva okolje in on sam.
DEJAVNOSTI:
–vsakodnevno bivanje v naravi in izvajanje različnih usmerjenih dejavnosti na prostem;
-doživljanje narave v različnih okoljih, dnevih, poletnem času in vremenskih razmerah;
-skrb za zdravje (pitje vode, nesladkanih sokov, uživanje sadne malice, zaščita kože s sončno kremo in primernimi oblačili, pokrivali in sončnimi očali, zadrževanje v senčnih predelih).
Področje MATEMATIKA
CILJ:
-matematika v vsakdanjem življenju na novem vhodu B.
DEJAVNOSTI:
- orientacija v prostoru, v novi igralnici, v garderobi, na listu;
- prepoznavanje svojih simbolov (svojih osebnih stvari);
- klasificiranje in razvrščanje igrač (pomoč pri pospravljanju, na prostem otroci razvrščajo in klasificirajo naravne materiale);
- utrjevanje barv, oblik in simbolov med igro;
- raba imena za števila.