Čeprav je še zima, nam prve spomladanske cvetlice že vzbujajo misli na pomlad. Srečujemo jih na sprehodih v bližnji okolici. Ker smo mlajši, se v vrtcu še ne podajamo na sprehode, ampak to nas ni zaustavilo pri našem raziskovanju. Cvetlice smo si prinesli v igralnico. Otroci so tako Z vsemi čutili spoznavali norice, trobentice, vijolice in teloh. Rastline so opazovali z lupami, se jih dotikali, jih vonjali. Spoznavali so kakšne barve njihovi cvetovi, listi, da imajo korenine in še marsikaj se je porajalo v njihovih glavah. Zastavili smo si tudi zanimivo nalogo. Izvedli smo poizkus. Zanimalo nas je, kaj se bo zgodilo, če damo norice, ki imajo bele cvetove, v obarvano vodo. Seveda so ob tem nastale različne ideje. Opazovanje epruvet, z obarvano vodo in noricami, nas je vodilo do spoznanja, da se cvetovi čez čas, obarvajo. Otroci se učijo z izkušnjami. Pri naravoslovnih dejavnostih se urijo v strategijah mišljenja in raziskovanja. Kljub temu da je želja po raziskovanju otroku lastna, k razvoju njegove radovednosti v prvih letih pripomore tudi njegovo najožje okolje. Zato pa otroku ponudimo dovolj priložnosti in časa, da s lastnim preizkušanjem začuti lastnosti narave z vsemi čutili.

FOTO

Anja Karba

(Skupno 167 obiskov, današnjih obiskov 1)