V naši skupini strmimo k spodbujanju otrok do sproščenosti, odprtosti in odkritega izražanja lastnih idej. S tem sledimo: Načelu aktivnega učenja in zagotavljanja možnosti verbalizacije in drugih načinov izražanja. Tako so spontani kotički vezani na interes otrok in se po potrebi tudi menjujejo. Otroke spodbujamo k organizaciji igralnega prostora. To pomeni, da si otroci spontane kotičke izberejo sami in si igro organizirajo čisto prosto, kot sami želijo. Tako je v prejšnjem tednu med samo igro, ena od deklic dala pobudo, da bi se igrali »kurente«. K temu jo je asociirala odeja, ki si jo je nadela preko ramen in tako, po njeno, oblekla kurentovo obleko. Njeno idejo je podprlo še nekaj fantov. Tako smo sledili interesu otrok in jim omogočili igro kurentov. V igralnico sem prinesla še več odej, palice, robce ter različna “zvončkljasta” glasbila. Robce so z našo pomočjo navezali na palice. Ta igra je bila za skupino 4 otrok potem zelo intenzivna. In kljub temu, da jim je bilo kar vroče, so zelo dolgo vztrajali ter se igrali kurente. Še posebej ta deklica, ki je dala pobudo za igro, je nadvse uživala. Kar je bilo videti na njeni izraznosti telesa v gibanju, na mimiki obraza, glasovni spremljavi, uporabi vseh rekvizitov in njenem navdušenju ter dolgi vztrajnosti v sami igri te vloge. Tako smo sledili otrokovi samoiniciativni pobudi in poleg načrtovanih dejavnosti uvedli nenačrtovano dejavnost, s tem pa zagotovili za učenje udobno in spodbudno učno okolje.

FOTO

VIDEO

Nekaj utrinkov si lahko pogledate v foto galeriji.

(Skupno 43 obiskov, današnjih obiskov 1)